понедельник, 1 октября 2012 г.

Моя молитва, або Про мене 2



Моя молитва, або Про мене 2


Я віруюча. Християнка.
Молюся щиро вночі, зранку,

І вдень, і ввечері молюся,
І все звертаюсь до Ісуса:

«Мій Бог, Великий і Єдиний,
Мій Ти БАГАТИЙ Господине!

У мене… кінчилась олія,
І цукру в вазі десь у дні є.

Муки є трішечки… з мішок.
Скінчився пральний порошок.

Картопля не росте в городах,
А їсти ж треба, я ж голодна!

Сальця і м’яса мені дай,
Бо скоро схудну я украй.

А ще прошу Тебе, мій Боже,
Послати мені трохи грошей.

Десь тисяч з п’ять, а може, й сім,
Щоб я жила на заздрість всім!»

Отак весь час Йому молюся,
Жду БЛАГО  ДАТІ від Ісуса.

Якось сідаю за сніданок
(кільце ковбаски, каша манна,

П’яток яєць, шматочок сиру,
Хліб я вже їла через силу!)

І згадую, як на зібранні
Нам проповідь була про манну.

Її Бог людям з неба дав,
Народ бо Його прославляв.

А тут згадалась ще й бабуся,
Казала, що не так молюся.

«Молитва – не багатослів’я.
Початок – Богу славослів’я

За хліб, повітря, воду чисту,
Красу Землі, село і місто,

За врожаї і неврожаї,
За те, що в нас війни немає.

І що гоніння в нас не йде
На слово Боже. І за те,

Що Бог нам дав іще тоді
На небі, в морі, на землі.

І що жива моя дитина,
А Бог віддав за мене Сина,

На смерть страшну Його віддав,
А перед тим як Син страждав!!!

Я розумію, бо я мати,
Як  Богові спостерігати

Було знущання з Сина. Та
Прославить треба і Христа,

Бо Він – слухняний Син у Батька:
Все переніс, хоч було й тяжко,

Щоб спасся люд, наша сімя.
Його хай славиться імя!

А далі – про гріхів прощення
Прославить Бога і спасення.

Частина друга – це прохання.
І не оті мирські бажання –

Грошей, ковбаски і м’ясця,
Картоплі, сала і яйця.
Як Даниїл – щоб бути вірним,
І як Іосиф – буть покірним,

Служити Богу – як Павло,
Як Іісус творить добро.

Як Соломон – щоб бути мудрим,
Молитись – як Давид в час трудний.

Просити необхідне дать.
І весь час Бога прославлять.

За владу треба помолитись,
Щоб дав їй мудрість нам служити.

За тих, хто йде в путі-дороги
І хто чекає допомоги.

Щоб Бог дав мир твоїй сімї,
І щоб благословив її.

Прохати, де б твої таланти
Служити б могли Богу завжди…

І Бог тоді для твого труду
Тобі дасть все, що треба буде».

А я в життєвій суєті
Забула всі слова оті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий