понедельник, 1 октября 2012 г.

Борітеся – поборете, або Про мене 4



Борітеся – поборете, або Про мене 4

Я віруюча. Християнка.
Видіння було мені зранку.

Біжу я ніби до Ісуса,
А поруч йде сестра… Спокуса.
Я хочу слідувать за ним,
А у очах, як сивий дим.

І з диму раптом випливає
Те, чого в мене ще немає.
Я зупинилась. І стою.
Та й слухаю сестру мою.

«Ото іди ти в магазин.
У мене там працює син.

Кредитом звать його. Оформи
Та й буде все у тебе в домі».

Послухалась я і пішла.
Кредит великий узяла.

Ісус дозволив його взяти.
Та скоро надійшла розплата.

Ох, краще б до Ісуса йшла,
Ніж я кредит отой взяла!!!

Я впала. Йду тепер в пітьмі.
Та Іісус поміг мені.

Тоненький промінь засіяв
Із місця, де Христос чекав.

Я йду, де промінь отой сяє.
Спокуса ж знов мене чекає.

«Послухай мене, сестро люба,
Ця бідність вкрай тебе погубить.

А швидше щоб кредит сплатить,
В неділю треба поробить».

Я вже й в неділю заробляю.
На зібрання я не встигаю.

І вже не чую я Ісуса,
А радить все сестра Спокуса.
«Щоб виплатить скоріш кредит,
Ти десятину не клади.

Ото як будуть вільні гроші,
То й покладеш у Церкву трохи».

Вже й промінь не сія мені,
Ходжу я скрізь в такій пітьмі!

Навпомацки чогось шукаю.
І тут… в болото попадаю.

Прошу в Спокуси кинуть трос –
Її нема. Прийшов Христос.

На мене глянув сумно так –
І зрозуміла я Христа.

Життєві дав мені уроки:
«Наступний раз подумай трохи».

Щоб відігнать сестру Спокусу,
Із нею кожен день борюсь я.

Коли вона перемагає,
Тоді в пітьмі я все блукаю.

Коли гоню її від себе,
То бачу світле, чисте небо.

Ісус зі мною все стоїть,
З Спокусою боротись вчить.

Спасибі, дав мені надію,
Що, як впаду, то Він підійме.

Отак й живу я у борні:
Спокуса шепче щось мені,

Ісус з любов’ю підіймає…
Я ж переможу! Я це знаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий