понедельник, 1 октября 2012 г.

Служити Богові, або Про мене 5



Служити Богові, або Про мене 5


Я віруюча. Християнка.
Задумалася якось зранку:

Як можна Богові служити
І як для Бога треба жити?

На зібранні усе казали,
Щоб ми трудитися всі стали.

На Божій ниві стільки діла!
Я теж служити захотіла.

Але, коли прийшла додому,
Відчула превелику втому.

Хтось шепче: «Ти і так трудилась,
На зібранні он як втомилась!

В неділю треба відпочити,
Бог сам заборонив робити».

Ото нашіптує мені,
А я молюся, як у сні:

«Ісус Христос, мій Господине!
Ти бачиш, як втомилась нині?

А завтра треба на роботу.
А вдома є свої турботи.

Тобі ж служити не встигаю,
Бо, вибач, я часу не маю».

І тут, в якусь нічну годину
Приснилось, що Христос – людина.

Живе між нами (між людьми),
І молимось Йому всі ми.

Він скрізь: в саду, в городі, в полі.
Працює ж… вчителем у школі.

А як потреба в Ньому є,
Всім допомогу надає.

А тут і в мене є нужда:
«Ісус, допоможи, біда!!!».

А Він мені відповідає:
«Ти вибач, я часу не маю.

Он зошитів лежить гора,
Та й час вже пізній, спать пора.

А завтра ж знову на роботу,
А вдома, знаєш, все турботи!»

І тут у сні я пригадала:
«Оці слова… Це ж я казала».

Прокинулася і молюся,
І все взиваю до Ісуса:

«Прости, мій Отче, мені Ти,
Навчи, як за Тобою йти.

Вкажи служіння Ти моє,
Адже таланти в мене є».

Тепер, куди піду, дивлюся,
Як послужити Іісусу.

Служити Богу можна всюди.
Було б бажання, а час буде!

Комментариев нет:

Отправить комментарий