понедельник, 1 октября 2012 г.

Кіно, або Про мене 7



Кіно, або Про мене 7

Я віруюча. Християнка.
Дивлюся фільми вночі, зранку,

І вдень, і ввечері дивлюся
Тай не встигаю до Ісуса.

Христос – Бог добрий: терпить, жде.
А серіал не жде – він йде.

Мені цікаво: скільки чаю
Герой той випив із одчаю.

Як серій десять пропущу,
То чашки всі не полічу.

Чи дві він випив, а чи три.
А так цікаво – хоч умри!

Взялась я Біблію читати,
Та так чогось схотілось спати.

Ну, ладно, завтра почитаю,
А зараз – фільм. Часу не маю.

Цікаво, то ж чия дитина?
А він признає свого сина?

Ну, а вона, чи справжня мама?
От горе, знову ця реклама!

Я вже реклами не дивлюсь.
Зараз за Біблію візьмусь.

«В ті дні приходить Іоанн…»
«Купуйте ліки «Лазолван»!»

«…і проповідує в пустелі…»
«З «Растішкою» ростеш до стелі!»

«..взивайте до Царя Небес!»
«Це акція від МТС!»

А тут знов серію включили.
Я Біблію хутчіш закрила.

Та й так дивилась допізна
Іще чотири я кіна.

А там і ніч. Лягла я спати.
І сниться, що великий натовп

Зібравсь. І я в ньому стою,
І долю ждемо ми свою.

Проходить мимо Іісус.
На Нього з натовпу дивлюсь

Та все до Нього щось кричу я.
А Він проходить і не чує.

Я вже й підстрибую, махаю.
А Він мені: «Тебе – не знаю!

На серіал он не спізнись,
Реклами всі передивись.

Цікавишся чужим життям.
Своє влаштуй ти до пуття!»

А я кричу: «Ісус, зажди!
З Тобою хочу буть завжди!»

А Він мені: «Я йду до раю.
Там серіалів же немає.

Ти знала, що Я добрий, ждав.
Тепер не встигла. Час настав,

Що вівці підуть всі зі Мною,
А кози – мимо, стороною!»

Я так у сні отім злякалась,
Що, мабуть, щось зі мною сталось:

Кіно я більше не включаю,
Тепер я Біблію читаю.

І вдень, і ввечері читаю:
До Іісуса поспішаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий