понедельник, 1 октября 2012 г.

Чекаю я Христа, або Про мене



Чекаю я Христа, або Про мене
Примітка автора: Другу назву,
тому, хто читає вірш, можна не казати.

Я – віруюча. Християнка.
На зібранні одного ранку

В нас проповідь була ота:
Чи ми чекаємо Христа?

З тих пір, як хтось мене спитає:
- Що робиш? – Я:  - Христа чекаю.

Пригадую, як на тім дні
Приснився дивний сон мені.

Сиджу у хаті. Аж дивлюсь,
У двір заходить… Іісус.

О Боже, сором! Що ж робити?!
Бур’ян не встигла покосити,

А у дворі такий бардак –
Не приберу його ніяк!

Підлога в хаті побіліла,
Стіна від сажі почорніла.

Брудного посуду – гора,
Та й плитку давно мить пора.

Неначе зоопарк в кутках:
Павук і мухи – просто жах!

А тут Йому навстріч біжать
Худі коти, та ще й нявчать!

Мов жаліються всі на мене,
Що не годую, як належне.

Ісус щось витяг їм і дав,
В дворі ще трохи постояв.

А тут сусідка, як на зло,
Язик у неї – помело,

Про всі гріхи мої сказала,
А щоб же трясця її взяла!

Я хочу вибігти із хати,
Що її річі перервати,

Та в дзеркало на себе – глип,
А одяг в плямах, бруд прилип!

І що ж робить мені – не знаю.
Оце я так Христа чекаю!

Так соромно мені пред Богом,
Що аж прокинулась від того.

Як почала я прибирати:
І мою хату не впізнати!

Я стіни швидко побілила,
Підлогу відшкребла-відмила.

Плита і посуд аж блищать,
І вікна вимиті стоять.

І зоопарк – нехай простить,
Надворі буде тепер жить.

Котів своїх нагодувала,
Бур’ян я скрізь повиривала.

Усе почистила, помила,
Сусідку в гості запросила.

Слідкую, кажуть що уста…
…ТЕПЕР чекаю я Христа!

Комментариев нет:

Отправить комментарий